زندگی من
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از او که رفته نباید رنجشی به دل گرفت آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد حتی حق آنکه دیگر دوستمان نداشته باشد نمی توان از او رنجشی به دل گرفت بلکه باید تنها از خود رنجید که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس samilifeme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1


عشق من M
سه شنبه 19 خرداد 1394برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : m&a       

عزیز چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوس داشتی تمام زندگی من بشه گریه فکر کردن ب تو تو گفتی با هم میمونیم تا سالها دیدی هنوز ب ی سالم نکشید .عزیز بقران قسم میخورم فقط برگرد هر کاری رو بگی قبول میکنم هر چیزی بگی بگی گوش میکنم امتحانام خراب کردم اشکال نداره شهریور همشووووووو جبران میکنم میخوام تغییر رشته بدم ب وجودت در کنارم نیاز دارم بیا با هم رابطونو از نو شروع کنیم ن ب اون صورت ولی هییییییی کمو بیشی با هم در ارتباط باشیم باور کن دوست دارم (وجودم ب وجودت بستگی داره )یادته ک پس یمون لطفا برات دعا میکنم ایه الکرسی میخونم ان شالله موفق میشی ی رشته ی خوبی میاری برات  کلی دعا میکنم امروزم همش گریه بود همش ک چرا این کارو کردی مگه من چی کار کردم؟؟؟؟؟؟ من با همه ی دوستای بدم تمام کردم با همشون الان میشم بچه ی خوبی ثابت کن ک میتونیم در کنار هم ارامش بهم  بدیم  کمکم کن تا من قبول بشم بیام پیشت دوست دارم لطفا بمون خواهش میکنم سما جونی بمونگریهاخم♥ دوست دارم∞ بمون لطفا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
a href="adres link">